Life in the rear-view mirror

Life in the rear-view mirror

torsdag 17. desember 2009

Mobilleik

Denne mobilleiken fant eg på bloggen til ei venninne av meg og syns den va litt morsom så eg bestemte meg for å ta den eg og:) her er resultatet:

Mobilleik:
1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter
holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn
på spørsmål nummer 2. Og så videre.

- Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
"Ej fikk mej en bolle!"

- Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'?
"Ho som ska bo me mej e rimelig på bærtur..."

- Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
"Hehe:P Sant nok:P"

- Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
"Dæven:P Hehe!"

- Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
"Kom til kantina på BK når du våkner.."

- Hva er din beste sjekkereplikk?
"Haha! D e litt tabbe:P"

- Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?"
"Møte hos meg klokka 14.00 i dag!;)"

- Hva har du å si til ditt forsvar?
"Hehe! Tabbe! Jobbe i lag ettepå?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar