Life in the rear-view mirror

Life in the rear-view mirror

onsdag 23. desember 2009

Nytt objektiv!




Her på Davik så starta vi tydeligvis tidlig på jula:P allerede har mamma og pappa fått gps'en sin, broren min har fått genser og lån til bil og eg har fått "activ socks" og ny objektiv (jule og bursdagsgave) !!!!!

Eg har lenge tenkt at eg burde få meg et mindre (det gamle vege eit halvt tonn... eller va det kilo?) og billigare (så eg ikkje bli ruinrt viss eg ødelegge det) objektiv. Helst skulle det vere en vidvinkel-zoom (10 - 20 mm) eller 20 mm vidvinkel (fast objektiv). Greia er bare det at alle
vidvinkelane er så fryktelig dyre (trur det billigaste eg fant var rundt 4000-5000 kr). Derfor blei det i staden en 50 mm (som du av uvisse grunna kan få til under tusenlappen) :)

50 mm'en er ca 4,5 cm lang og ca 140 gram tung i motsetning til det andre objektivet som er nærmare 10 cm og over eit halvt kilo (dei 400 gramma gjere litt forskjell når du skal gå å dra på det ein heil dag. Det at det er en fastobjektiv innebære (som du sikkert sjønna) at det ikkje har noke zoom, men det veier opp for det med å større max blenderopning (kan isolere motivet
bedre og gjere bakgrunnen meir uskarp) og det at den trenge mindre lys for å ta bra bilde:D Som om ikkje det var nok er det nye objektivet 5000 kr billigare å erstatte enn det andre viss det skulle bli utsatt for ei ulykke:P

Det måtte jo testast litt (ikkje ulykka altså:P):












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar